2015. június 4., csütörtök

Díjat kaptam.

Köszönöm Szépen a díjat, Claire Loraine-nak!

Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat!
2. Írj magadról 10 dolgot.
3. Válaszolj 10 kérdésre.
4. Tegyél fel 10 kérdést.
5. Küld el 10 embernek a díjat!

10 dolog magamról:
1. Bolondulok a könyvekért, főleg a krimikért. Ebből adódóan imádok olvasni.
2. Sorozatmániás vagyok és állandóan új sorozatokba kezdek bele, plusz ismerek majdnem minden sorozatot névről.
3. Imádom a macskákat, van is 3 macskám. Ráadásul a családunkban mindig csak macskák voltak / vannak.
4. Jövőre fogok érettségizni és anglisztikára (angollal foglalkozó szak / tárgy) szeretnék majd menni.
5. Könnyen lebetegszek, ebből adódóan sokszor vagyok beteg.
6. Csak úgy tudok írni, ha elvannak döntve a füzeteim.
7. Utálom az alkoholt. A szagától is undorodok.
8. Kedvenc énekesem, Lana Del Rey.
9. Eléggé lusta vagyok.
10. Könnyen feltudnak idegesíteni, szóval heves vérmérsékletű ember vagyok.

Válaszaim 10 kérdésre:
1.Mi az az általános dolog ami az emberekben idegesít?
Ha elkezdenek beszélni. :D Nem ám. Leginkább az tud idegesíteni egy emberben, ha túl pletykás vagy éppen megpróbál okoskodni.

2.Van olyan személy aki minden titkodat tudja?
Szerintem olyan nincsen, aki az összes titkomat tudja. Bár a legjobb barátnőm elég sok dolgot tud rólam. De azért néhány titkot senkivel nem osztok meg, még sajnos vele sem.

3.Ha most elutazhatnál bárhova, merre mennél?
Természetesen Londonba mennék. Vagy az USA-ba.

4.Szereted a nutellát?
Szeretem. :D

5.Van olyan híres író aki inspirál? Ha igen, hogyan?
Agatha Christie. Példaképem és kedvenc íróm. A krimi írásában inspirál engem.

6.Egy szóval, hogyan jellemeznéd magad?
Makacs.

7.Van olyan tárgy, amihez kicsi korod óta ragaszkodsz?
A Teddy Macim. :D Meg a párnám alatt már kiskorom óta vannak ilyen különböző szórólapok, melyeket a Gyógyszertárból szedtem össze. :D Azokat soha nem dobnám ki, pedig anyut már nagyon idegesíti, hogy még mindig ott vannak. :D

8.Sok közösségi oldalon fent vagy? És használod is mindegyiket?
Fogjuk rá. Leginkább a tumblr-t, weheartit-et, twitter-t, facebook-ot, instagram-ot használom.

9. Hány ember tudja, (ha egyáltalán tudja) hogy blogot írsz?
A közeli barátaim tudják meg anyukám. Szóval nem sokan tudják szerencsére. :D Azt hiszem néhány néznének egy nagyot, ha beleolvasnának a blogjaimba.

10.Ha feltehetnél egy kérdést általad választott hírességnek mi lenne az?
Tom Feltonnak: DO YOU MIND IF I SLYTHERIN? :D (Talán a HP fanok és a jó angolosok értik)

10 kérdésem:
1. Milyen régóta blogolsz vagy írsz történeteket?
2. Eddig hány blogod volt? Mennyit fejeztél be?
3. Mit szoktál a szabadidődben csinálni?
4. Melyik karakteredet szereted írni? És miért?
5. Szerinted számít egy történetnél / blognál, hogy mennyi feliratkozója van?
6. Szeretsz olvasni? Ha igen, milyen témájú könyvek kötnek le inkább?
7. Kedvenc íród? Miért pont Ő?
8. Szeretsz fanfictionokat olvasni?
9. Melyik hírességgel lennél együtt legszívesebben bezárva egy szobába?
10. Szoktál írás közben zenéket hallgatni? Ha igen milyeneket?

10 6 választottam, akiknek küldöm a díjat:
1. Barbara Rikki Cartland
2. Dalma
3. Claire
4. Skyler Wilson
5. Zoé V. Campbell
6. Francoise Perth

6 megjegyzés: