2015. szeptember 19., szombat

Helyzetjelentés, avagy hogyan tovább?

Sziasztok drágák!
Nem gondoltam, hogy valaha is eljön ez a pillanat, ugyanis azt hittem rendesen tudom írni meg folytatni a blogomat, de sajnos nem így lett. Ez miatt pedig úgy gondoltam megérdemeltek egy helyzetjelentést, hogy hova is tűntem el ennyire. 
Nem tudom, hogy az olvasóim közül hányan tudják azt, hogy idén lettem végzős a gimnáziumban, így már az első hét után teljesen a nyakamba szakadt minden, ami ilyenkor a 12. osztállyal jár. Konkrétan semmire nincs időm, de tényleg. Ráadásul jövő héttől még bébiszitterkedni is fogok hétfőn meg szerdán késő este, így végképp nem lesz szabadidőm. Kedden szalagavatós táncpróbám van, csütörtökön külön matekom, pénteken pedig emelt angolom 7 és 8. órában. Arról meg ne is beszéljünk, hogy néhány tételt ki kell dolgoznom még + meg is kell tanulnom őket, mert állandó és folyamatos felelés van belőlük. 
Röviden tömören, semmire nincs időm, még olvasni se tudok, nemhogy írni. Későn érek haza, ráadásul ha van is egy kis szabadidőm azt is pihenéssel töltöm és nem a gép vagy a word dokumentum bámulása előtt. Remélem ezt megtudjátok érteni.
Tudom, hogy konkrétan cserben hagylak titeket, mert várjátok már az új részt, de egyszerűen nincsen időm. Sajnálom. 
Azt viszont tudnotok kell, hogy a blog NEM zár be! Csak egy kicsit szünetel, bár a részeket megpróbálom írni, de nem tudok biztosat mondani, hogy mikor rakom fel őket. 
Sajnos ugyan két olvasómat már elveszítettem, de köszönöm annak a 46 embernek aki még olvassa és fel van iratkozva a blogomra. :)
Tervezek még nyitni egy novellás blogot, de nem tudom, hogy abból is lesz-e valami. Azért valljuk be, novellákat könnyebb írni, mint egy konkrét történetet.

Köszönöm a megértéseteket és megpróbálok majd részeket hozni az őszi, illetve a téli szünetben!

Puszil és ölel titeket,
Faithe.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Most találtam rá a blogodra és nagyon tetszik! Tök jók az idézetek és, hogy kicsit belenézhetek a gyilkos fejébe!
    Itt leszek majd ha folytatod és várom már! Sok sikert az érettségihez!
    Puszi: Gyöngyvér

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Gyöngyvér!
      Köszönöm szépen a szavaidat, hihetetlenül jól esett most ezt olvasni. :)
      Már azért valamennyire felszabadultam, így neki álltam írni az új részt, de nem tudom pontosan mikor tudom befejezni és felrakni.
      Mindenesetre hálás vagyok, amiért kitartasz te is mellettem! :) Köszönöm szépen! x

      Puszil: Faithe

      Törlés